8 обіцянок Ілона Маска, які він не виконав, — рейтинг Forbes

|

1 хв читання

|

3140

Фото: galinfo.com.ua

Після того як кілька днів тому Ілон Маск опинився в суді свідком через свою недоречну угоду з поглинання збиткової компанії SolarCity 5 років тому, журнал Forbes склав рейтинг обіцянок засновника Tesla за 5 років, які той не виконав. Деякі, попри розголос і зацікавленість, залишилися на рівні фантазій

Рейтинг Forbes вийшов напередодні вердикту в справі SolarCity та має наступний вигляд.

Tesla Model 3 вартістю 35 тис. доларів

Таку ціну Tesla тривалий час називали серед головних переваг моделі. Це мав бути доступний електромобіль, а не транспорт еліти. Але задекларована на початку ціна пропонувалася недовго. Наразі Tesla Model 3 пропонують за 40 тис. дол. ( з урахуванням реєстраційних внесків і доповнень ціна сягає 50 тис. дол.).

Вантажівки Tesla Semi

Електровантажівки Ілон Маск пообіцяв 4 роки тому і розповів, що вони на одному заряді зможуть долати 800 км. Планувалося, що в продаж продукт надійде наприкінці 2019 року, проте в компанії так і не повідомили чіткої дати старту продажів та місця виробничого майданчика. До того ж із компанії раптово звільнилася людина, яка керувала розробкою Tesla Semi.

Спортивна Tesla Roadster

Ця модель Tesla мала надійти в продаж минулого року і стати найшвидшим автомобілем, який проїжджатиме на одному заряді до 1000 км. Ціну за таке авто планували встановити в межах 200 тис. дол. Проте дати старту продажів досі немає.

Гігафабрика Tesla під Берліном

Перший завод акумуляторів Tesla в Європі планували відкрити в липні цього року. Більшу частину будівельних робіт завершили, проте в експлуатацію об’єкт ще не ввели. Завод опинився в полі зору місцевих екоактивістів і на нього можуть чекати штрафи через проблеми з водопостачанням і каналізацією. Поки що відкриття заводу перенесли на кінець року.

Tesla на повному автопілоті

У 2016 році Ілон Маск повідомив, що всі автомобілі Tesla оснащують необхідними потужностями та датчиками, і це в перспективі дозволить перейти на керування за допомогою автопілоту. Вдосконалена система автокерування, яку планували реалізувати за два-три роки, стала доступною в тестовому режимі в липні. Але після нещасних випадків, серед яких були й летальні, компанія почала повідомляти водіїв про можливі недоліки системи і що користуватися нею варто обережно.

Мережа роботаксі Tesla

У 2019-му Маск обіцяв, що до кінця 2020-го «на дорогах точно буде більше мільйона автоматизованих таксі», — але цього не сталося. На коротку перспективу навіть не повідомляють про такий транспорт.

Акумулятори Tesla нового покоління

У вересні минулого року мільярдер розповідав про літієву батарею 4680 розміром з пивну банку. Маск зазначав, що модифікована батарея стане на 56% дешевшою, вміщуватиме в 5 разів більше енергії і що на стадії виготовлення знаходиться невелика партія таких акумуляторів. Упродовж року-двох компанія мала б поставити їх на потік. Наразі нові терміни виробництва невідомі.

Сонячна енергетика і робочі місця

На реалізацію проєкту фабрики з виробництва сонячних панелей штат Нью-Йорк витратив 950 млн дол. На фабриці компанія SolarCity мала створити як мінімум 1460 робочих місць. Потім SolarCity була поглинута Tesla. Компанія Маска повідомила про угоду з Panasonic щодо виготовлення фотогальванічних елементів на фабриці. Минулого року Tesla відзвітувала про постачання сонячних панелей, і цифра виявилася в чотири рази меншою за ту, що обіцяла SolarCity до поглинання. До того ж Tesla ледве підтримує на фабриці необхідну кількість персоналу. До кінця цього року компанія Маска має досягти цільового показника за співробітниками (1460 людей) або сплатити неустойку в 41 млн дол.

Джерело: The Mind